Sider

mandag den 25. oktober 2010

Build a bear tøj..

Jeg har før lavet rigtig meget build a bear tøj, men har intet tilbage overhovedet! Men nu er der kommet gang i tøjet igen, fordi nogen i familien ønsker sig det til jul.
Det er utrolig sjovt at lave tøj til bamserne synes jeg, både at følge andres opskrifter, men også at lave sine egne modeller!
Jeg har været så heldig, at jeg kunne få lov at låne min lillesøsters bamse : Brandy. Som er "model" på billederne herunder.
Så mon ikke jeg også får lavet lidt som Brandy kan få med hjem, og dele med sin bror : Emil. Som min lillebrors lille forkælede bamse hedder.

Her har jeg lavet en poncho med vanter til. Vanterne kan dog ikke rigtig ses på billedet!
Jeg er blevet utrolig stolt af resultatet af dette sæt, så dem blir der helt sikkert lavet nogle flere af.














Her er der lavet en badedragt med små lyserøde perler og palietter.











Jeg synes det er så sjovt, at strikke, sy og hækle tøj til build a bear bamserne, så mon ikke jeg blir ved med at lave det efter jul også? Jo , det er jeg helt sikker på.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...