Sider

onsdag den 20. oktober 2010

Varmestuestrik

For at der er nogle som kan få glæde at nogle af de mange ting som jeg strikker og hækler, valgte jeg at blive varmestuestrikker igennem Rokken.dk , og det har jeg da på ingen måde fortrudt!
Følelsen når man sidder med noget strikketøj i hånden, som man bare ved at der er nogle som får, som blir utrolig glade for det, ja den følelse kan slet ikke beskrives.. Jeg føler lidt at jeg på denne måde er med til at gøre en stor forskel!
Igennem rokken sidder vi omkring 400 flittige piger/damer , som strikker til forskellige varmestuer, krisehjem, drengehjem osv. rundt omkring i landet. Og der blir afleveret utrolig meget strik hele tiden!

Jeg strikker mange børneting, som blir afleveret på krisecentrer. Mest fordi det virkelig er det som har fanget min interesse, men også fordi at jeg har en kæmpe medfølelse for de børn på krisecentrene rundt om i landet.
I øjeblikket er der Lommevenner som blir lavet på livet løs herhjemme, til kassen der blir afleveret til rokken.

Har du lyst til at blive varmestuestrikker, så prøv at gå ind på Rokken.dk.
Det koster intet, udover tid. Også skal du selvfølgelig selv sørge for at ha' strikkepinde. Men rokken sørger for garnet. Der er nogle forskellige sponsorer rundt om i landet, som hjælper utrolig meget..
Har du ikke lyst eller tiden til at være varmestuestrikker, kan du stadig gøre en forskel, ved f.eks. at donere garn osv til rokken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...