Sider

mandag den 29. november 2010

Lige nu er jeg igang med at lave noget aftensmad til det lille hjem, også køre fjernsynet i baggrunden.. Puh, hørte lige i vejrudsigten at vi får endnu mere sne, end der allerede er! Jeg har intet imod sne, overhovedet faktisk. Men jeg havde nu planer om at skulle ha' købt en "sne-forsynings-kasse" i tilfælde af at vi blir sneet inde, så ville det jo være rart med sådan en nød kasse, med mad som kan holde sig, tobak osv. Så vi ikke sulter helt (: Denne kasse, regner jeg meget stærkt med at jeg skal ud og ha' købt/lavet imorgen, medmindre der selvfølgelig kommer så meget sne, at jeg ikke kan komme nogen vejne. Jeg krydser fingre.
Jeg har lige stået i min døråbning, og taget et par billeder af sneen udenfor vores dør, der er heldigvis ikke så meget, men der er også lidt mere læ, på den side af vores lejlighed, end på de andre sider.



Jacob har lagt og sovet de sidste par timer, da han ikke har det for godt. Så jeg ville da lige vise mig som den gode kæreste, og har lavet aftensmad, jeg har lavet både suppe, og sammenkogt, så mon ikke hans humør blir lidt bedre, når han nu nærmest har sig en hel buffet til aftensmad (:

Nå, men hvis vejret nu skulle blive værre, og vi blir sneet inde, så har jeg da heldigvis stadig noget garn til at strikke noget til varmestuerne, krishjem osv.
Og jeg mangler da stadig at lave et par julegaver endnu, så det skulle der jo nok blive tid til ;)

Nu fik jeg jo for en uges tid siden pyntet lidt op til jul.. ja.... jeg er julefreak, og altid tidligt ude med julepynten. Også kom min søde svigerfar med en ny nisse til mig. Så blir man da så glad, når man går og kigger på de søde nisser rundt omkring.


Nissen jeg fik af min svigerfar.

Nisser jeg har fået af min mormor inden hun døde,
og hun fik dem af min Oldemor inden hun døde.
Så disse nisser, betyder meget for mig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...