Sider

tirsdag den 14. december 2010

Bage bage, på hæklet kage

Jeg er blevet fuldstændig bidt af at hækle kager, og de sidste par stykker jeg har lavet, blev brugt til pakkespil i søndags, og vinderen af dem blev meget glad! For hvem kunne ikke bruge kalorie frie kager?
Men jeg kunne jo også rigtig godt tænke mig at prøve at lave lidt andre kager også, jeg har forsøgt med nogle engelske opskrifter, men det fungerede slet ikke, den kage, lignede alt andet en end kage.. Øv også. Så nu er jeg på jagt efter danske opskrifter på kager, jeg har selv lavet en kanelsnegl, træstammer og et par cupcakes.. Jeg vil rigtig gerne ha' opskrifter på cupcakes, donuts og lagkage stykker... Så ville være evig taknemmlig, hvis nogle af jer, kunne fortælle mig hvor jeg kan finde sådanne gratis opskrifter herinde.

Ja, jeg er ikke så god til det med at søge på nettet, så selvom jeg har forsøgt, så har det ikke lykkedes mig endnu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...