Sider

fredag den 14. januar 2011

Fimo flippet fortsætter ........

Ja, lige som man skulle tro, at nu havde jeg snart lavet nok fimo denne måned, så kommer der lige en portion mere..
Men jeg har godt nok også helt ondt i fingrene nu, af at rulle fimo , men det får mig bestemt ikke til at stoppe!




Denne gang er der blevet lavet lidt forskelligt , men i anledningen af, at der idag kun er præcis en måned til min fødselsdag og valentins dag, så synes jeg der skulle være nogle kager med lidt ekstra pynt osv.

Næsten alt på billederne ovenover, vil blive sat til salg på Amio..




Også er der altså sket et eller andet , for jeg er blevet helt vildt med at lave ting med pacman .. Underligt, for har aldrig gjort det før..
Her ser i nogle forskellige par øreringe med pacman, et forsøg på at lave nogle små pacman lommevenner, som jeg ikke er blevet tilfreds med, og et pacman mobil etui..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...