Sider

onsdag den 26. januar 2011

Madplan !

Jeg har længe snakket om at jeg ville lave en madplan, så vi ikke behøvede at diskutere hver dag, hvad vi skal ha' til aftensmad, og tit ende med at kl. er 18 før vi har fundet ud af det.
Og jeg håber på, at det økonomisk også bliver nemmere for os, når vi allerede ved, hvad vi skal ha' at spise en uge frem (:

Jeg er lige blevet færdig med madplanen for næste uge..

Mandag : Alm. suppe + flutes

Tirsdag : Æggekage.

Onsdag : Lagsagnette + gulerodssalat

Torsdag : Pasta salat + gulerodssalat

Fredag : "brændende kærlighed"

Lørdag : Flæskesteg

Søndag : Bøf + fritter.

Grunden til jeg kalder det "brændende kærlighed" i gåseøjne, er fordi det i min verden egentlig ikke er brændende kærlighed . Jeg plejer tage nogle bacon tern og cocktail pølser, som jeg tørsteger på panden, og hælder over kartoffelmos. Jacob kalder det brændende kærlighed, så det er retten døbt herhjemme.

Er der nogle af jer, der har erfaringer med madplaner?

Vi ender tit med at få det samme, igen og igen og igen ... Hvilket blir lidt for tit , synes jeg . Så planen med madplanen er også, at vi skal ha' mere varieret kost!
Så hvis der er nogle, som har nogle gode ideer til aftensmad , så kom endelig med dem :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...