Sider

fredag den 22. april 2011

Ååååååååååh





Så har jeg endelig fundet mig en lejlighed ! :D

så nu kommer de næste dage til at stå på pakning, og tøjvask! Det godt nok ikke fordi jeg ligefrem har lysten til at pakke en lejlighed ned endnu engang, men nøøøj hvor jeg dog bare glæder mig til at komme i min egen lejlighed igen, og kunne gøre som jeg passer mig .
Flytningen finder sted d. 1. Maj, så i kommer ikke til at finde mig i kilden, som planen ellers var.. Men pyt!
I kommer helt sikkert til at kunne følge med i hvordan jeg får indrettet mig i lejligheden, men tror ikke jeg har   internet det første stykke tid dernede, men loooooover at der kommer billeder ind på min blog af min lejlighed ligeså snart jeg er kommet på plads (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...