Sider

onsdag den 27. april 2011

musik :D

Ja , jeg er en rigtig musik narkoman .. Og mange af de sange jeg høre , betyder rigtig meget for mig...


Anna David - den lille pige : min absolutte yndlings sang .. Mange piger kan sætte sig ind i denne sang, og får meget hjælp fra den .. Anna David synger det bare så flot !


Luna park - Sommerregn : er en utrolig god sang, som betyder utrolig meget for mig.


Stevie Wonder : I just call : endnu en sang, som betyder rigtig meget.. Sangen blev spillet til min eks kæreste Thomas' begravelse

Eric Clapton - Tears in Heaven : Sangen minder mig om min mormor, som døde i februar sidste år..

De eneste to - Jeg har ikke lyst til at dø : Jeg ved ikke hvorfor , men denne sang minder mig utrolig meget om min "storebror" Kristian , som døde i 2009 ..


Hvad med jer ? Har i nogle sange som betyder rigtig meget for jer ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...