Sider

mandag den 30. maj 2011

75 done, 300 to go

Min mor og jeg har gang i et fælles projekt.. Faktisk var det min mor der fandt på den tossede idé, at jeg da skulle have et tæppe til sofaen. Så vi er ved at hækle tæppe, ud af oldemorslapper.
Vi har målt frem til, at der skal laves 375 lapper, og på de par dage vi har været igang, er vi nået op på 75 lapper.. Puuueh, der er lang vej endnu..



Lapperne til tæpper bliver lavet af acryl rester, i 1000 forskellige farver..
Egentlig havde jeg aldrig troet at jeg skulle have noget i mit hjem, hvor der ikke blev tænkt bare lidt over farvesammensætningen, men nu må vi se , måske det bliver pænt nok..


Men jeg havde jo faktisk gang i mit eget projekt, da min mor mente vi skulle igang med tæppet.
Jeg er ved at lave lapper i bomuldgarn, til puder. Hvor der bestemt er tænkt over farverne. Planen er at der skal laves en del puder, med forskellige former lapper. Og til hver pude, skal farverne på lapperne selvfølgelig passe sammen.
Jeg håber det kommer til at pynte på min kedelige sofa, og at man kan komme til at sidde/ligge lidt bedre, når man ser film ;) Også gør det selvfølgelig ikke mig noget, at man kan se det er noget jeg selv har lavet. Jeg håber på, at min hjem, med tiden kommer til at bære meget præg af min kreativitet..

2 kommentarer:

  1. Ej krummernes jul - er totalt misundelig. Du kunne vel ikke lokkes til at sælge den?

    SvarSlet
  2. Årh, helst ikke.. Men jeg er helt sikker på, at man kan købe dem nu her i December måned :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...