Sider

lørdag den 28. maj 2011

Tør jeg??

Jeg har meget svært ved at lade mit hår være i fred, endten bliver det farvet eller klippet eller noget helt andet, bare for at få det lidt anderledes engang imellem..
I December, fik jeg klippet 40 cm. af mit lange hår, så det blev pludselig pænt kort! Så besluttede jeg mig for at det skulle gro, så jeg kunne få langt hår igen.. Men det tager bare sååå lang tid!
Nu overvejer jeg lidt, om jeg skal klippe det som Freja fra 2900, i sæson 3. Jeg er ret vild med hendes hår der, og har været det længe.. Eller måske noget sidecut?
Jeg er bare bange for at jeg kommer til at se endnu tykkere ud i hovedet, end jeg allerede gør, med kortere hår..

Det plejer være min veninde som klipper mig, og hun har plaget de sidste par dage, om at få lov til at klippe mig igen. Så der sker nok snart noget nyt med håret!

I hvert fald ved jeg, at der på et tidspunkt kommer en pink stribe i mit hår, for det har Camilla lovet mig i fødselsdags gave.. Så det jo nok ved at være på tide, eftersom jeg havde fødselsdag i Februar ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...