Sider

torsdag den 16. juni 2011

Perlekrig :)

Min venindes mor, laver nogle super flotte armbånd.. Jeg har købt 4 af hende, selvfølgelig allesammen i lyserøde farver ;) Men jeg kunne jo blive ved og ved og ved med at købe armbånd af hende, er simpelthen blevet super forelsket i næsten alle dem hun har lavet ..
Her er disse 4 jeg har købt!

Men med de sølle 800 kr. om måneden jeg har at leve for, så synes jeg ikke at jeg har råd til at købe alle de armbånd af hende, som jeg gerne ville..
Så jeg gik i min mors gemmer, og fandt nogle flotte perler hun havde der, og jeg havde jo også en heeeeel masse perler selv, så jeg besluttede at jeg ville lave nogle armbånd til mig selv.. Og vupti, bare den aften jeg sad hjemme hos mine forældre fik jeg lavet 9.. (glemte desværre at få billeder af dem) og nu ligger der 16 stk. her foran mig, som jeg har fået lavet.. 
Tror ikke jeg kommer til at bruge dem allesammen selv, så tror jeg vil tage nogle af dem med til markedet lørdag..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...