Sider

søndag den 24. juli 2011

Weekend

Så er weekenden endnu engang ved at være overstået.. ØV!
Jeg har haft en rigtig hyggelig, men dog halv hård weekend..
Fredag skulle Brian ud og spille, og jeg havde lovet at tage med, så afsted tog vi.. Så ringede min veninde og spurgte om vi ikke kom en tur inden om byen i Brønderslev, og vupti pludselig var klokken halv seks om morgenen inden vi var hjemme..
Lørdag skulle Brian forældre komme, fordi de havde en vaskemaskine jeg gerne må få.. Men da vi skulle til at sætte den til, opdagede vi at den køre på kraft halløj, og det har jeg ikke noget af.. Så jeg må vente lidt endnu med at få vasket mig tøj. Lørdag aften skulle Brian uf og spille endnu engang, og endnu engang havde jeg lovet at tage med.. Men det trak ud, så kl. var vist omkring halv to inden vi var hjemme igen..
Idag ringede vækkeuret kl. 9.30, fordi min lillebror ville en tur herhjem og være til imorgen. Så vi har rigtig hygget, og han er blevet forkælet.
Han har fået lov til at få sengen ind i stuen, så i nat ligger vi alle 3 herinde og skal sove.. Puueh, det skal nok blive varmt!

Jeg er igang med at strikke baby futter og strømper i øjeblikket..
Man blir jo helt skruk af at strikke i så små nogle størrelser :)

Imorgen mens Brian er på arbejde, tror jeg at jeg vil prøve at få min lillebror med på at vi skal lave noget kreativt..


Men nu tror jeg at jeg vil strikke videre på strømperne, mens drengerne leger med deres playstation :)

Godnat herfra :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...