Sider

lørdag den 17. september 2011

endnu en hobby mere

Jaa, så fandt jeg mig endnu en hobby.. Jeg havde i noget tid snakket om, at jeg gerne ville prøve at lege med Hama mini perler, og det har jeg fået gjort..
Indtil videre har jeg fået lavet 5 sæt øreringe og et vedhæng helt færdigt. Og jeg har mere til at ligge, som der lige skal laves helt færdig.
På et tidspunkt vil der komme nogle DIY herinde med perlerne, så i andre også kan få glæde af de mønstre jeg finder på :)



Jeg har ikke fået blogget så meget her på det sidste, lidt af flere grunde..
Jeg er blevet sygemeldt igen, da jeg begyndte ikke at kunne overskue noget i mit hjem, efter jeg kom igang igen.. I torsdags havde jeg besøg af min hjerneskade konsulent, som igen har henvist mig til hjerneskade centret.. En gang om ugen skal jeg til lægen og ha' en indsprøjtning. Og har nu også fået brev om jeg skal til nogle undersøgelser på sygehuset ved en hæmatolog.. På samme tid er jeg kommet på noget nyt medicin, som gør mig helt ekstremt træt. Jeg synes selv det er alt for mange ting på en gang, som der sker, men jeg håber rigtig meget at det hjælper i den anden ende, så jeg kan blive rask, og få det bedre..

Og nu skal i allesammen huske at deltage i min give away, som snart slutter jo :)

2 kommentarer:

  1. Vil ønske for dig at du kommer til hægterne og godt ud på den anden side. Så er det godt at du også kan finde lidt adspredelse med håndarbejde og andre sysler

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...