Sider

torsdag den 1. september 2011

Marked - Kandis - Veninde hygge :)

Fredag, lørdag og søndag har der været marked her i den lille by jeg bor i, og jeg fulgtes med min nabo derned alle dagene. Det var super hyggeligt :) Jeg fik dog ikke købt noget, der var ikke lige som fangede..
Søndag fra 13. - 18. skulle Kandis spille dernede, og det skulle vi da se :)
Jeg har været ret vild med Kandis siden jeg var lille, og helt vild med trommeslageren siden jeg var en 15 år.. Så en lettere beruset Carina, skulle da ud og ha et billed af trommeslageren, men men men, han mente helt bestemt at jeg skulle med på billedet.. Åh gud


efter sådan et par markeds dage var jeg godt brugt, og heeeeele min mandag gik med total afslapning..

Fra Tirsdag til igår var jeg hjemme ved min veninde og hendes to små tvilllinger.. Åh, det er bare alt for dejlige de piger..

Det var jo ligefør man blev helt skruk af at være derhjemme.. sådanne to charmetrolde hun har sig der.

Da pigerne var kørt i dagpleje, skulle min veninde og jeg ud i Ønskebørn for at hente deres barnevogn som var til reperation og derefter en tur i storcentret, det var rigtig hyggeligt..

Min veninde her, hun er ligeså tosset som jeg selv, så det blev meget hurtigt en meget sjov tur :)

Nu tror jeg snart jeg vil finde nogle strikkepinde frem, og få lavet noget håndarbejde :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...