Sider

lørdag den 15. oktober 2011

Ulig uge :)

Så er det atter en ulig uge vi har gang i, og det betyder jo at det er weekenden hor Jesper har David hjemme.. Så der bliver godt nok brugt en masse energi :)

Igår da David kom hjem efter børnehave, kom han med en buket lyserøde roser til mig


Efter vi havde spist aftensmad, og inden Disney Sjov kom, så skulle der da leges lidt med togbane..


Jeg er dybt fascineret over så stor en lego togbane han har, den fylder jo hele gulvet på hans  værelse..

Mens der var Disney sjov så jeg mit snit til at smække benene op, og få strikket videre, men neeej nej, så ville David nemlig gerne lære at strikke også :)



Dagen idag har indtil videre stået på lidt kreativitet med at udhule græskar, og lave lidt kastanje dyr :)




I øjeblikket er David godt underholdt inde ved fjernsynet, og Jesper er ved at lave lidt aftensmad, så jeg så mit snit til at få blogget lidt, som jeg jo desværre ikke har været så god til her på det sidste...

Fortsat god weekend til jer derude :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...