Sider

tirsdag den 8. november 2011

børneværelse..

Jesper og jeg er gået igang med at lave en smule om, på Davids værelse. Efter jeg har brugt en evighed på at forklarer Jesper, at der altså skal farver på et børneværelse, og ikke bare være hvidt!
Endelig har han overgivet sig, og vi har fået købt nogle ting dertil.
I får selvfølgelig billeder når vi er færdige, men nu vil jeg lige vise at jeg har fået brugt lidt af mine kreative evner, til at få farver ind i værelset :)




Jeg har lavet to tegninger af Lightning McQueen og sat i lyseblå rammer fra Ikea.

Selv er jeg blevet ret godt tilfreds med resultatet, men er meget spændt på at se værelset færdigt, og endnu mere spændt på at se hvad David synes om det, når han ser det på fredag. Da han jo ikke ved at vi er igang med projektet, er jeg sikker på at han bliver meget overrasket..
Imorgen skal jeg ha' hentet min symaskine og ha' syet gardiner til hans værelse, og små puder til sengen og hans nye stol. Og det er selvfølgelig af stof med Lightning McQueen på også :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...