Sider

onsdag den 23. november 2011

Lige nu...

Lige nu sidder jeg og er igang med at strikke et par børnestrømper, som Jespers nevø skal ha' i julegave.. Jeg har haft meget gang i pindene, med børnestrømperne på, da der pludselig var flere som skulle have nogen, end jeg lige regnede med..


Jeg håber på at have lidt fut i fingrene, så jeg kan nå en del længere med strømperne, inden sengen kalder :)

Imorgen skal jeg på sygehuset.. Igen! Og jeg er efterhånden ved at være ret spændt på hvad de siger. Men er dog ikke så glad for, at jeg til imorgen skal ha' taget beslutning om jeg vil ha lavet en kikkert undersøgelse i maven.. Jeg er endnu ikke kommet frem til en beslutning, så det bliver nok en hård nat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...