Sider

mandag den 28. november 2011

Stresset weekend...

Jeg har ikke fået blogget i weekenden, da jeg synes den har været meget stressende..
Men har fået lavet en masse forskelligt kreativt, og det vil der blive blogget om de næste par dage..


Først skulle min søster komme, og tage nogle billeder af David, som vi skulle bruge til julekort, men det endte, som i kan se, med at David rendte rundt med kameraret og tog billeder af alt andet!

Så skulle der jules i hjemmet





Den første juledekoration står ude på opgangen, og lyser så hyggeligt der. Jeg skal dog lige have købt nogle grankogler, eller andet som også skal deri, synes der mangler lidt nemlig.

Hvad med hjemme hos jer, har i pyntet til jul?

Jeg er også igang med at forsøge at få min blog i julestemning, men det går ikke ligefrem så godt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...