Sider

mandag den 19. december 2011

....

De sidste par dage har jeg haft helt ekstremt ondt i kroppen, og derfor er der ikke blevet blogget meget, og det beklager jeg meget, nu jeg ellers havde lovet mig selv, at det skulle blive bedre med at blogge!

Men jeg kan da nu fortælle, at det endelig er lykkedes at få en tid på hjerneskade centret, til en udredende samtale.. D. 6. Januar. Jeg er meget spændt på hvad de har at sige, og om jeg skal til at blive testet yderligere.

Grunden til at jeg skal derud, er jo, som nogen af jer, nok har læst, at jeg har haft nogle små blodpropper i hjernen. Da jeg blev indlagt, var jeg lam i højre side af kroppen, men vi fik det hurtigt genoptrænet. Nu døjer jeg kun med svækkede kræfter i armen, men jeg er stædig og armen bliver brugt meget alligevel.
Udover de fysiske skader opdage de, at jeg havde fået nogle små hjerneskader, som f.eks. hukommelses besvær, humør svingninger, koncentrations besvær osv.
Det de er bange for nu, er at jeg muligvis har fået flere hjerneskader end de troede i første omgang. de frygter at det kan komme til at påvirke mig negativt, når jeg gerne vil begynde på uddannelse. Så derfor vil min hjerneskade konsulent gerne, at jeg bliver testet på hjerneskade centret, så jeg kan få alt den hjælp jeg har brug for, for at kunne gennemføre en uddannelse.

Jeg er meget spændt på det hele, for drømmen er jo, at få min uddannelse snart, men har nok også måtte se i øjnene, at det bliver en meget hård kamp, da jeg jo ikke engang kunne klare at gå på CSL 15 timer om ugen. Men jeg håber på, at jeg får lov til at tage kampen op, og kan komme til at leve et normalt liv igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...