Sider

lørdag den 3. december 2011

DIY læderarmbånd

Jeg er begyndt at lave nogle nye armbånd, og dem skal i da selvfølgelig ha' en DIY på :)




Først klipper du læder ud i små firkanter : 2,5 cm x 1,5 cm.


Så sætter du noget elastik i nålen, og folder læderstykkerne på den lange led, og sætter på nålen som vist.


Jeg har valgt at sætte 5 stykker på, og derefter en perle.


Sådan forsætter du, med 5 stykker og en perle, til du har den ønskede længde som passer omkring dit håndled.


Når du har længden som passer, så binder du knude på elastikken og voila du har et super smart armbånd.


Hvis du bruger min DIY, ville det være lækkert hvis du lige gider linke til min profil ;)

Hvis der mangler noget, eller forklaringen ikke er til at forstå, må i meget gerne skrive, så vil jeg rette i forklaringen, og hjælpe dig igennem med at få lavet dit armbånd.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de dog fede! Og super lækkert med en DIY! Det skal helt sikkert prøves at laves! Tak :D

    / Christina
    frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  2. det var så lidt :)
    Jeg er glad for at der er nogen som der kan bruge mine ideer :)

    SvarSlet
  3. Fed stil! Og nemme at lave! Rigtig god diy (:

    // http://bandittens.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...