Sider

fredag den 2. december 2011

forkælelse

Igår skulle David og jeg ind og lave en ny build a bear bamse til ham, så nu skal der gang i strikkepindene mine, da der jo nu er to bamser, som mangler tøj. Deres tøj bliver jo også møgbeskidt og skal vaskes, som David selv siger, så de skal jo ha' lidt at vælge mellem, de kære bamser. Der var ingen tvivl, den nye bamse skulle hedde Oliver, så nu er der en Oliver og en Patrick i huset :)

Men jeg blev dog også lidt forkælet af Jesper..


Et stk nyt brille etui med Mumi på, så nu er Chanel etuiet skiftet ud med Mumi, and I love it!


Og jeg fik mig da også et smykkestativ, hvor mine egne smykker er kommet til at hænge så flot på, dog er næsten alle armbåndene stadig i en kasse.. Mangler lige en smart måde at få sat mine egne armbånd pænt op på.. Også ønsker jeg mig et stativ mere, til mine salgssmykker, som skal være i mit kommende hobbyrum, jeg drømmer så meget om :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...