Sider

torsdag den 12. januar 2012

Kære lillesøster





I tirsdags havde min fantastiske søster fødselsdag. 18 år!
Det er ret underligt at tænke på, at hende den bette, nu er blevet 18 år, er myndig, må tage kørekort og gå på værtshus eller diskotek. Jeg synes ikke at det er ret mange år siden, at hun kom løbende med en saks i hånden, og jagede lige i nakken af mig. Men jojo, det er længere tid siden end jeg går og tænker det er.
Jeg ved, at det bliver svært at acceptere at hun nu er myndig, og skal tage varer på sig selv, som den overbeskyttende storesøster jeg nu engang er. Men jeg ved også at hun nok skal klarer det rigtig godt.
Daniella er en af de få personer som jeg kender, som der så stærk og loyal, som hun er. Hun har hjertet helt på det rette sted. Hun er guld værd.
På samme tid med at hun er min søster, er hun også blevet en utrolig god veninde for mig. Vi kan pjatte og fjante, men stadig være alvorlige sammen.
Hun er en pige med mange talenter, og til tider misunder jeg hende nogle af dem.. Men hun har ikke noget imod at lære fra sig, og det gør tit, at hun kommer mig til undsætning, specielt når jeg ikke kan få bloggen her til at fungere som jeg vil have den til :)

Daniella er den bedste søster og veninde man kan ønske sig, og jeg elsker hende meget højt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...