Sider

mandag den 30. januar 2012

Lækkert garn..

Mine forældres kammerat Martin, har åbnet denne side på nettet, hvor man kan købe garn.. 
Jeg har ikke selv købt noget endnu, men jeg bliver helt sikkert kunde, synes han har noget garn man ikke ser på hvert gadehjørne, og i nogle rigtig flotte farver. 

Synes I skulle prøve at besøge siden, og se om der også er noget garn lige efter jeres hjerte :)




Et par billeder af noget af det garn som jeg er helt vild med.. 
De to øverste nøgler er bomuldsgarn, og det sidste nøgle er fancy. 
Han har noget shetlandsuld derinde, som jeg også overvejer lidt. Har dog aldrig lavet noget i sådan noget garn, så ved ikke helt om man kan bruge det til en poncho, som jeg leger lidt med tanken om at skulle bruge det til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...