Sider

fredag den 20. januar 2012

Myldertanker.

Billedet er fra googles billedsøgning.



Kender i det, når man prøver at sove, man ligger bare under dynen, også kommer alle disse tanker.. Hvad skal vi have til aftensmad imorgen? Mon David kan passe de strømper jeg er ved at lave? Nu skal jeg huske at støvsuge imorgen. Hvorfor er her så varmt? Kommer der mon noget godt i fjernsynet? Hvad mon min søster laver lige nu? Hvad skal jeg lave om på min blog? Hvad skal jeg blogge om imorgen? osv osv osv. 

Alle mulige tanker, som man ikke kan bruge til en dyt! Jeg døjer helt ekstremt med disse tanker, ligger i flere timer, og kan bare ikke sove, pga. dumme irriterende tanker. 
Det ender som regel ud i, at klokken er aaalt for mange, inden jeg falder i søvn, og derfor er klokken aaalt for mange når jeg vågner igen. 

Jeg har fået at vide at søvneksperterne siger at hvis disse tanker kommer, så skal man stå op igen, læse en bog, se lidt fjernsyn, eller strikke lidt. Men så bliver klokken jo ligeså mange en gang til, inden man kan sove. Så hvad nytte har det?

Er der nogle af jer, som har gåde råd, mod netop disse ting? Har i også døjet med det, og hvad gjorde i, for at få det til at stoppe eller falde i søvn?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...