Sider

onsdag den 18. januar 2012

Så er der serveret !





Så har jeg fået hæklet lidt legemad til David.. Vi ved dog endnu ikke om det er noget han har lyst til at lege med..
Vi leger lidt med tanken, om han skal have et lege køkken i fødselsdags gave her næste måned når han fylder år. Måske det ender med at Jesper og jeg leger mere med det end ham..

Indtil videre er det blevet til:
3 oreos og en træstamme.
en mad med ost, en med spegepølse og en med æg.
3 skiver skinke, 1 ost, 2 skiver tomat, og to salat blade.
3 cherry tomater og en gulerod.

Der kommer opskrifter herind på det hele til jer.

Der udover har jeg en laaaaang sedl som Jesper og jeg har lavet sammen, med andre madvarer som jeg skal prøve at lave :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...