Sider

søndag den 19. februar 2012

David, 6 år.

"Nu er jeg en stor dreng, for jeg er 6 år idag"













Så kom dagen, hvor David blev 6 år. Dagen har stået på fødselsdag for familien, gaver til David, hygge, snak og leg.
David fik et lege køkken og en indkøbsvogn af Jesper og jeg, og jeg blev da selvfølgelig sat til at samle begge dele..
Vi fik boller, varm kakao, og cupcakes.
Så spillede David og jeg lidt Sims.
Og nu er vi igang med aftensmaden, også er det snart Davids sengetid.
Så skal der bages pølsehorn, som David skal have med i børnehaven imorgen, hvor han igen skal holde fødselsdag.
Også tror jeg bare at Jesper og jeg skal flade ud på sofaen, med en film.


Har I andre haft en god søndag og weekend?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...