Sider

onsdag den 1. februar 2012

Gode køb :)

Igår var jeg ude, for at skulle købe noget nyt tøj til David.


Jeg fik købt disse vinterstøvler til David. Til kun 25 kr.
Derudover fik jeg også købt 2 par cowboybukser, 1 par tykke joggingbukser, 1 langærmet t-shirt, og 1 t-shirt med smølferne på. I alt inkl. skoene, kom jeg af med omkring 220 kr. Hvilket jeg synes er ret billigt.

Senere skulle Jesper og jeg ud og handle, og jeg fik så købt et par sko til mig selv også :)


Dem gav jeg kun 50 kr. for i Bilka.

Jeg eeeeeeeelsker sko, virkelig elsker! Og eftersom jeg ikke skal snakke med dem, så er jeg ret ligeglad med hvad de hedder ;)
Disse her har jeg faktisk kigget på i et par måneder, men med så stram en økonomi som jeg har haft, har jeg ikke haft råd til at kunne give de 149. som de ellers kostede, så jeg ventede.. Og det kunne jo godt betale sig.

I øjeblikket kigger jeg efter en frisør , hvor jeg kan blive klippet og farvet til okay pris.
Er jeg virkelig den eneste som synes at 600 kr. er lige lovlig i overkanten for en farvning?
Er meget spændt på om det kan lykkedes mig, at finde et sted, da det er noget som jeg har ønsket mig af Jesper i fødselsdagsgave.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...