Sider

onsdag den 22. februar 2012

Lagersalg.nu

Jeg har idag modtaget pakke fra lagersalg.nu, med lækkert tøj i.


De havde rigtig meget lækkert tøj, så havde meget svært ved at beslutte mig. Men det blev til noget lidt anderledes tøj.
Jeg er vildt overrasket over kvaliteten, specielt harems bukserne. De er så lækre at have på, at da jeg prøvede dem, havde jeg slet ikke lyst til at tage dem af.
Kjolen er min plan at jeg skal bruge rigtig meget til sommer. Normalt har jeg lidt problemer med lange kjoler, da jeg ikke er særlig høj, og vejer et par kg. for meget. Men denne kjole sidder rigtig flot, så den kan bestemt anbefales. Derudover, så skal den heller ikke ligges mere en 2 cm op. hvilket også er rigtig lækkert.
Toppen kan jeg klart anbefale til piger som har lidt store bryster. Synes selv det kan være besværligt at finde toppe som sidder pænt, for enten er de for nedringet til hverdag, eller også går de så højt op, at det ser ud som om brysterne begynder lige under hagen. Så toppen her var over alt forventning..

De havde rigtig meget tøj at vælge mellem, og mange forskellige mærker. Fandt b.la. et par kjoler, som jeg overvejer at købe til min brors konfirmation. Og det hele er vildt billigt, så alle pengepunge kan være med hos dem. Derudover var der super hurtig levering.

De er bestemt et besøg værd, det er ikke sidste gang jeg handler hos dem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...