Sider

tirsdag den 28. februar 2012

Old Dream

Før i tiden var min største drøm at blive tøj designer. Jeg brugte alt den tid jeg kunne komme afsted med at tegne tøj. Jeg gik på 3 forskellige hold om ugen, for at lære at sy de ting jeg tegnede. Men lidt efter lidt endte jeg med at blive realistisk, efter at jeg hele tiden fik at vide at det var umuligt at blive det jeg drømte  om.
Idag fik jeg pludselig lyst til at tegne lidt tøj igen, sådan mest for sjov. så jeg gik igang med at søge efter et billede af en model, påklædningsdukke eller andet som jeg kunne bruge, og fandt dette billede.


Jeg printede billedet ud, og blev enig med mig selv om, at så kunne jeg da måske bruge tegningerne til at lave strikkeopskrifter til barbie ud af. Så tegningerne ikke var helt spildt.


Tegninger er dog ikke helt som dengang. Dengang jeg tegnede meget tøj, der var samtlige syninger tegnet på, der var en lille forklaring til hvert mønter på kjolen, om det var lavet af perler, trykt på eller andet. Men jeg er sikker på at jeg kan lave nogen gode opskrifter til barbies garderobe ud fra tegningerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...