Sider

torsdag den 16. februar 2012

Situationen i øjeblikket...

Min situation i øjeblikket er rigtig træls synes jeg.
Jeg var på hjerneskade centret i sidste måned, og det viste sig, at sygehuset ikke havde fået tjekket mén i min hjerne ordentligt, så nu skal jeg igennem nye undersøgelser.. Når engang der er tid til mig.
Min hjerneskade konsulent og dem på hjerneskade centret er bange for, at jeg ikke kan gennemføre en uddannelse, på samme måde som andre, hvis ikke jeg får nogle ekstra hjælpemidler. Synes det var lidt hårdt at få at vide, men jeg vil kæmpe videre i min sag for at få en uddannelse.

Idag var jeg til møde på kommunen og min socialrådgiver sygemeldte mig endnu engang.
Hvilket nok også er meget logisk, når både læger og alle andre er små bekymrede for mit helbred. Men selvom det kan være svært at overskue en hverdag, jeg ikke kan sove om natten, og er tvunget til at tage medicin og få indsprøjtninger, så længes jeg virkelig til at komme lidt ud blandt andre mennesker.
Møde nye mennesker, og få nye venner, lære nye ting.
Men det ser ud som om det er laange udsigter til det kommer til at ske.

Nu må jeg bare prøve at få det bedste ud af tiden, indtil jeg kan komme igang med noget.

Sådan ser situationen ud i øjeblikket, derfor det lille "sure opstød" fra mig af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...