Sider

torsdag den 23. februar 2012

Ufo'er .

Jesper og jeg er ved at flytte sammen, min adresse er flyttet, og på lørdag bliver alle mine ting flyttet. Det bliver rigtig lækkert, at vi nu får lidt flere penge mellem hænderne, når vi kun har en husleje at skulle betale.
Mens jeg var ved at pakke i min lejlighed, opdagede jeg hvor mange flettede tasker jeg havde gang i, i forskelligt materiale.


Så de sidste par aftener, har jeg siddet og flettet lidt videre på nogle af taskerne, sorteret stykkerne der er klar til fletning, osv. Der er gang i både lidt te breve, gave papir, chips poser og bog papir.
Så jeg håber på at få knoklet igennem på taskerne, mellem nogle af de andre projekter jeg også har gang i, den næste uges tid, så der snart er nogle tasker som kan se dagens lys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...