Sider

søndag den 18. marts 2012

Ikke meget der sker..

Jeg har ikke fået blogget så meget siden i torsdags, dette skyldes flere ting. David har b.la. lånt batterierne til mit kamera, så han kunne spille på hans wii. Vi har skulle rigtig mange ting, på samme tid med at jeg er igang med et babytæppe til min veninde, som har været ved at drive mig til vanvid. Først lavede jeg det på en måde, så fik jeg at vide af min mor at det blev for tyndt til et tæppe. Så ville jeg lave det på en anden måde, men kunne ikke finde ud af opskriften. Men efter at have råbt både af computer, opskrifter og Jesper, og jeg fandt et diagram med fejl i, så lykkedes det mig at finde ud af hvordan det skal laves, så det knokler jeg løs på i øjeblikket.

Hvad med jer, har i gang i nogle spændende projekter?

Jeg vil lige minde jer om konkurrencen her på bloggen, om et gavekort på 150 kr. til Ulstrupgarn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...