Sider

torsdag den 22. marts 2012

Lidt brokkeri!

Jeg har en hel stabel opskrifter til at ligge, som planen var skulle herud på bloggen. Både nogen til strik og til hækling. Et par DIY's osv. Men da jeg kan se, at der er rigtig mange som læser disse indlæg jeg i forvejen har, med forskellige opskrifter osv. Men ikke kommentere, linker når de bruger opskrifter, osv. så mister jeg desværre mere og mere lysten at ligge opskrifterne ud på bloggen. Jeg synes da selv det er en lille smule øv, at det skal være sådan, når jeg jo så rigtig gerne vil hjælpe andre så godt som jeg kan med opskrifter og hjælp til kreative projekter!
Men bare engang imellem, når folk bruger ens opskrifter eller andet fra bloggen af, kunne det varme meget om hjertet, hvis blot folk ville skrive et enkelt tak.

I øjeblikket har jeg desværre også mistet lysten til at blogge, synes jeg oplever flere og flere steder at tonen mellem bloggerne slet ikke er iorden. Jeg synes bare det er super ærgerligt, at nogle mener at der åbenbart ikke rigtig kan være plads til os alle i blogland. Øvøv. Men okay, min mor sagde da godt nok engang for nogle år siden, at negative folk vil der altid være i verden.

Dog kan jeg også røbe, at en af grundene til der ikke er blevet blogget så meget de sidste par dage, er at jeg har brugt mandag og onsdag på hjerneskade centret. Jeg skulle ha' lavet denne neuropsykologiske undersøgelse, som jeg har ventet på længe. Og nøj, hvor det tog mange kræfter at sidder der 3 timer af gangen. Mandag var jeg så træt da jeg kom hjem, at jeg gik kold på sofaen med det samme. Onsdag var det en masse tests jeg skulle igennem, hvor mandag var det mere snak. Disse tests synes jeg var meget krævende, og min hjerne blev da sat på arbejde for fuld skrue.

Nu glæder jeg mig bare til tirsdag, hvor jeg får svaret på hele undersøgelsen!

Jeg underskylder allerede nu, mit lille brokkeri indlæg. Og håber på at I stadig har lyst til at følge mig herinde.

2 kommentarer:

  1. Jeg håber, at undersøgelsen gik godt :)

    Jeg læser lidt engang imellem på blogs (har dig på min faste blogliste), men er ikke for god til at smide en hilsen, når jeg kigger forbi. Jeg tror, at du skal gøre op med dig selv, om du blogger for andres skyld og forventer respons, eller om du gør det for din egen skyld. Personligt synes jeg, at nogle af de mest spændende blogs er dem, hvor bloggeren kun skriver for sin egen fornøjelses skyld og ikke forventer noget. Men jeg kan godt forstå, at det er øv hvis folk bruger dine opskrifter uden at linke til dem :(
    Selv er jeg gået lidt død i blogskrivning (er vist aldrig kommet helt igang).

    SvarSlet
  2. Der er ingen tvivl for mit vedkommende. Jeg blogger helt for min egen skyld. Jeg elsker at blogge, og tænker hver dag om, hvad jeg nu skal blogge om.
    Planen var egentlig til at starte med, at min blog udelukkende skulle handle om kretive ting, men jeg kan nu se, at jeg har svært ved at udfylde en hel blog, uden der er lidt personlige opdateringer osv.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...