Sider

tirsdag den 17. april 2012

Hatten skal matche!

Igår da jeg sad ved computeren, hørte jeg lige noget i nyhederne om hatte.. Jeg så eller hørte ikke det hele præcist, men det var noget med nogle damer, og dronningen. Tror måske de fejrede hende, eller sådan deromkring.. I hvert fald havde samtlige damer hatte på. Og de fortalte at det var meget vigtigt at hatten matchede tøjet, så når de var ude og kigge på nye hatte tænkte de altid over, om de havde noget tøj der passede til den eventuelle nye hat.

Så da jeg gik igang med at strikke lidt barbietøj, så skulle hatten da selvfølgelig matche!



Disse to sæt, med matchende hat og taske blev det til igår. Måske jeg en dag skulle lave et sæt med en kææmpe hat til, til ære for dronningen ? ;)
Sættene skal søde Jytte have til hendes børnebørn. Da jeg jo elsker at strikke barbietøj, og strikker det om jeg så kender nogen der kan bruge det eller ej, ja så er jeg blevet enig med mig selv om at ligge sættene til side, som jeg ´laver, når jeg ikke lige kan finde på andet at lave, til Jyttes børnebørn.
I aften skal jeg op til Jytte mens Jesper er ude og se ørkenens sønner. Så i den anledning har jeg pakket barbietøjet, og fået talt sættene. Denne gang er det blevet til 11 sæt, med hat, tasker osv. 4 kjoler, og en trøje :) Jeg er sikker på at når børnebøenene får det, så skal det nok blive brugt flittigt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...