Sider

lørdag den 5. maj 2012

19.000

Så rundede jeg også de 19.000 klik rundt på min blog. Og jeg vil gerne takke jer, som læser med, kommer med søde kommentarer osv. For det er alle jer, som har givet mig lysten og støtten, til at fortsætte med at blogge, og forsøger at få blogget hver dag. Tusind tak kære læserer :)

Nu begynder der også så småt at komme dage, hvor vi ikke har en million aftaler, så jeg ikke forsømmer min blog så meget, som jeg har gjort de sidste par dage.

Jeg vil også vise jer, at jeg har fået hæklet mig et tupetørklæde. Jeg er endt med at blive rigtig glad for det. Og er allerede igang med nummer to tørklæde.
Jeg regner med at få skrevet opskriften ned, og smidt herind hurtigst muligt :)


Ellers vil jeg bare ønske jer allesammen en helt fantatisk lørdag :)

4 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, og lækre farver! Ville ønske jeg kunne hækle :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) Har du prøvet at følge de sider på nettet, hvor man kan lære det?

      Slet
  2. Ja, dem får jeg ikke så meget ud af, lærte kun luftmasker, men dem kommer jeg ikke langt med ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Øv da! Jeg har jo selvfølgelig haft min mor, som har hjulpet mig når jeg har været helt på herrens mark,ellers har jeg faktisk lært mig selv det.. Der er rigtig mange søde damer, som er dygtige til at hjælpe inde på rokken.dk, der har jeg fået rigtig meget hjælp inde fra :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...