Sider

tirsdag den 5. juni 2012

1000 ting, ingen tid!

Jeg har ikke fået blogget så meget på det sidste, dette skyldes b.la. det med at skulle 1000 ting, men ikke ha' tid nok til det.

Lørdag og søndag var vi på Hjallerup marked. Vi købte lidt forskellige sager. Og jeg købte en lille hamster, Gustav, skal han hedde. Planen er at det skal være Davids, men selvfølgelig passer Jesper og jeg den, når David er hjemme hos hans mor.

Imorgen skal jeg på hjerneskade centret igen, jeg skal ud til en special lære, hvor han skal høre hvordan jeg snakker, skriver, staver og læser. Det er jeg meget spændt på.
Og imorgen, skal vi også ud og skrive under og have nøglerne til vores nye kolonihave. Vi har snakket om det længe, at sådan et ønskede vi os, og så fandt vi et, som vi faldt fuldstændig pladask for.
Så imorgen overtager vi det, også tror jeg at vi muligvis først er hjemme søndag eller mandag, hvor vi lige skal have vasket tøj, osv. Der regner jeg med at jeg lige ligger billeder ind af, hvordan det ser ud nu, så i kan følge den lille forandring vi har planer om :)
Fra imorgen og til søndag, står den på grundig rengøring derude, og mandag der svinger vi malerrullerne, og vi glæder os som små børn til imorgen.
Og da David hverken ved noget om kolonihaven eller Gustav, så glæder vi os også meget, til at høre hvad han synes, når han bliver hentet imorgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...