Sider

tirsdag den 26. juni 2012

Roser er røde

Men i vores have, kommer der nu både røde, lyserøde, gule roser frem.
Hvor er det dejligt, at se at der kommer farver i haven nu, man bliver så glad af at kigge ud af vinduet nu :)
Igår var jeg på hjerneskade centret igen, der blev jeg testet i rigtig mange fysiske ting, og som sædvanlig fandt de flere ting. F.eks har jeg også nedsatte kræfter i mit højre ben, dog er det ikke noget jeg som sådan selv har lagt mærke til. Og mit højre øje et begyndt at skele mod højre. Så min krop har taget mere skade af den lammelse, end jeg selv lige gik og troede. Men jeg tager det ikke så tungt, så længe jeg er i live, stadig kan gå og være kreativ, så er jeg såmænd tilfreds. Og det kunne jo ha gået meget værre.
Nu vil jeg drage ud, og kigge på et nyt gulvtæppe til kolonihaven :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...