Sider

torsdag den 30. august 2012

Min nye baby!

Jesper har købt en Bosch køkken maskine, ud til kolonihaven. Og jeg elsker den! Jesper har en Kenwood køkkenmaskine hjemme i lejligheden, som han bruger hver gang han bager boller, brød osv. Hvilket jo har været helt ekstremt smart, da vi begge døjer med vores ene arm. Dog har jeg synes at den var kæmpe stor, og var nærmest en smule bange for den. Men da vi så at de i Bilka havde et endags tilbud på en, så besluttede vi hurtigt at den måtte vi have her til, så vi ikke skulle slæbe kenwood frem og tilbage, og allerede da den kom op af kassen, og jeg kunne se hvor lille og smart jeg synes den var,blev det døbt til min baby.
Jeg fik den i tirsdags, og allerede nu, er den blevet indviet til både at lave smoothies, rugbrød og en enkelt kage. Og det bedste af det er, at det for første gang i 2 år, ikke føles som om at min højre arm er ved at falde af, efter at jeg har bagt.




Røremaskine, blender, kødhakker osv osv osv. i blot en maskine, det er altså dælme smart. Jaja, jeg ved det jeg er meget imponeret over en dum køkken maskine, men jeg havde aldrig troet at jeg kom til at bruge sådanne ting.
Planen er at jeg vil til at drikke en smoothie hver morgen, da jeg ikke spiser morgenmad, og jeg har en drøm om at veje ingenting. Så en smoothie om morgenen, er da bestemt en del sundere end ingenting.
Så jeg vil til at prøve at lave mine egne smoothie opskrifter, og jeg de bliver selvfølgelig delt med jer ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...