Sider

torsdag den 10. oktober 2013

Opslagstavlen i hobbyrummet..

Som nogen af jer, måske har læst på den "gamle nye" blog (den som forsvandt) så er Jesper og jeg flyttet i en større lejlighed, hvilket jo har betydet at jeg har kunne få mig et hobby/krea værelse. Jeg skal ganske vist lige finde mig i, at Jesper også har et skrivebord herinde, men mon ikke det går alt sammen.

I hobby værelset skulle der være en opslags tavle, men jeg gad ikke nogen en traditionel en, så da jeg så ideen i Ikea, med at bruge bordskånere i stedet, så var jeg straks solgt, og der røg 3 pakker i vognen med det samme.




I Ikea havde de brugt søm til at få dem til at sidde fast på væggen, dette var jeg ikke så vild med, da bordkånerne ligeså stille gik i stykker, så jeg har brugt limpistol, og de ryger ikke nogen vegne.

Jeg eeeelsker min opslagstavle.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...