Sider

onsdag den 20. oktober 2010

Fimo Ler.

Min lillesøster var så heldig at få en pakke med en masse forskellige farver af fimo ler i, af vores søde mor. Og efter jeg havde prøvet at lave det med hende en enkelt gang, og fandt ud af hvilke sjove ting man kan lave, ja så skulle jeg da også ud og ha' et sæt. Og mere til ! Og her til aften kom lysten bare til at få lavet lidt mere af det frem. Så jeg vil vise lidt af det jeg fik lavet.
Indtil videre har jeg fået lavet så ekstremt meget, at jeg slet ikke har mulighed for at gå med det hele selv, men det hvad der sker når man brænder varm på endnu en hobby..

 Det er mest kager, slik osv jeg laver, da jeg synes der er rigtig mange udfordringer i det, og fantasien får lov at lege at hvad den overhovedet kan..
Her ses en grøn kage, med lilla glasur og bær.
Kagen kan bruges som vedhæng i f.eks. en halskæde, da jeg har sat en lille ring i den.



Jeg er virkelig brændt varm på disse donuts, de kan jo laves i alle str. og farver. Og sådan en rigtig donut smager jo også bare himmelsk (:






 Her har jeg lavet en lidt større chokolade kage, med hvid glasur i kanten, bær på hele overfladen, og små chokolade stykker på kanten. Denne kage var rigtig sjov at lave, med alle de mange detaljer.






 Her fik jeg lavet en ring, en donut ring. Med lidt anderledes farver. Og glasuren på den danner en blomst!
Jeg har virkelig forelsket mig i denne ring, så den er allerede lagt i min skuffe, den går jeg aldrig aldrig af med :D



Og endnu en ring.. Uhm...... Chokolade! Hvem kan ikke lide chokolade?
Jeg er også selv ret vild med den her, men har endnu ikke helt besluttet om den også ryger i min egen skuffe.
Er ikke rigtig en smykke-pige, så går så sjældent med de ting jeg får lavet. Så den skal tænkes lidt over, tror jeg..

 
Og her fik jeg lavet et par mariehøne øreringe. De blev bestemt ikke som min plan var, men synes de er sjove alligevel.. De er kommet i min egen gemmer, da jeg simpelthen ikke kunne stå for resultatet, jeg elsker at de er sådan ret børneagtige. Og man er jo barn, indtil man selv vælger ikke at være det mere, ikke?





Men sidder du derhjemme, og ikke rigtig kan beslutte om du skal prøve at lege lidt med Fimo ler, så kan jeg absolut kun anbefale det. Man kommer virkelig i kontakt med sit indvendige barn, når man sidder med det. Også er det rigtig sjovt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...