Sider

mandag den 18. oktober 2010

Woooop Woooop (:

Kender i det, hvor man bare sidder og virkelig ikke kan finde ud af hvad man skal lave? Det sker så utrolig mange gange for mig. Øvøv.
Men så besluttede jeg nu, at jeg ville prøve at lære at lave lidt om herinde på min blog. Og mon ikke min bettesøster er ved at være en smule træt af mig efterhånden?
Men dog føler jeg mig bare så sej, med alt det jeg har lært nu :D
Og mens jeg var ved at lære det fandt jeg ud af hvad jeg tror jeg vil igang med at lave.. Min lillebror er begyndt at gå med strikkede huer hele tiden, så mon ikke han sagtens kunne bruge en stak huer? Jo, det vil jeg da tro, at han ikke vil brokke sig helt over. Så det går jeg igang med snart, som en lille surprice til ham :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...