Sider

lørdag den 20. november 2010

Baby luffer..

Jeg er ikke selv ret god til at følge opskrifter, så derfor laver jeg utrolig mange ting, hvor jeg bare forsøger mig frem, når jeg strikker og hækler.. Men efter at rigtig mange har spurgt om opskriften på mine baby luffer, valgte jeg at forsøge at skrive den ned.. Og jeg synes også at I herinde skulle ha' glæden af den.

Lufferne er strikket i bomulds garn.
Babyluffer på 2 pinde. Uden tommel:
Slå 16m. op på p. 3. Strik rib (1r., 1vr.) 20p. i alt.
Tag ud på næste p. til 20m. Strik 8cm. ret.
Strik 2m. sm. p. ud. Træk tråden igennem resten af m.
strik et stykke mere magen til og sy dem sammen.

Der skal strikkes 4 stykker til et sæt.



Med tiden vil der komme flere opskrifter herind,
som jeg efterhånden får skrevet dem ned.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...