Sider

tirsdag den 11. januar 2011

Barbie , Barbie og mere Barbie

Jeg har en kæmpe passion for at lave barbie tøj. Det er simpelthen bare så super sjovt!
Jeg tror aldrig jeg stopper med at lave det, selvom jeg egentlig ikke har så meget at bruge tøjet til. Men på en eller anden måde, så får jeg vel lov at gå i barndom når jeg sidder med det lille tøj? Tror bestemt det er derfor jeg synes det er så sjovt.




Her er lidt af det jeg har lavet, og jeg er allerede igang med mere endnu..
Tøjet her er sat til salg på Amio .

Meget af tøjet laver jeg ud fra fantasien, og laver gerne mine egne opskrifter på det.. Jeg synes nemlig ikke at det er så sjovt at lave det ud fra andres opskrifter, så er der jo mange ens kjoler, rundt om i verden, ikke?

Men hvis nogle af jer, har ideer eller lign. til Barbies fest/sommer garderobe, så vil jeg meget gerne høre fra jer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...