Sider

mandag den 10. januar 2011

Nytårs forsæt :

Egentlig havde jeg en plan om, at jeg bestemt ikke skulle ha' nogle nytårs forsætter, men ubevidst er der dog lige kommet et enkelt!
Jeg vil gerne begynde at strikke og hækle lidt størrer projekter, og gerne noget som jeg selv kan bruge.. Og jeg er da allerede godt igang, synes jeg selv..
Jeg har ud fra, min egen fri fantasi fået lavet disse to veste. Den pink er der lidt korte ærmer i, når man har den på.. Egentlig var det planen at den skulle ha' haft lidt længere ærmer, også ville jeg bruge den, til min nye sorte buksedragt. Men der var ikke lige garn nok til ærmerne også.. Øv!



Nogle som der er i tvivl om, at lyserød er min yndligs farve? ;)




Egentlig ville jeg lave disse veste, og der er også et par stykker mere af dem på "to-do" - listen, fordi jeg synes de var lidt "hippie" agtige, og jeg ikke rigtig havde set så mange gå med dem, ja... jeg kan faktisk godt lide at gå lidt anderledes klædt! Men da jeg var på shopping med min veninde, hvad hang der så overalt i butikkerne?.... Ja, strikkede veste. Så der var jeg ikke lige hurtig nok. Men fair nok, jeg overlever ;)


Idag har jeg været til min lillesøsters fødselsdag. 17 år! Puuuuh, jeg husker stadig da hun var en lille pige, som kom løbende gennem stuen og spisestuen med en saks, for at klippe mig i nakken.. AV! Og da hun smuglyttede ved døren, til mit værelse.. Dumme møgunge! Men jeg elsker hende nu ekstremt højt..
Men min kære søster lærte mig da at redigere billeder idag. Det er jeg super glad for, for så behøver jeg ikke ligge 17.000 billeder ind, hver gang jeg har lavet noget, jeg vil vise, hvilket jo gør det meget mere overskueligt. :D

Men skulle du ha' lyst til at kigge en super hyggeligt blog, så kig forbi min søsters !




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...