Sider

torsdag den 10. februar 2011

Kender i det der?

I øjeblikket har jeg en rigtig dårlig periode.. Jeg har bare lyst til at gemme mig under dynen, og ikke stå op de næste par dage..
Så derfor har der ikke sket så meget herinde på min blog..

I lørdags holdte Jacob og jeg 2 x 21 års fødselsdag for vennerne, og det blev en kanon aften, selvom en del venner brændte os af, og ikke kom alligevel.. Men pyt, vi hyggede os allesammen alligevel.
På lørdag skal vi så holde fødselsdag igen, for familien. Og det håber jeg bliver rigtig hyggeligt. Både Jacobs og min familie kommer, og jeg starter med at serverer noget frugt noget, tror jeg. Da Jacobs farmor også lige har haft fødselsdag, så sørger hun for aftensmad, så vi skal ha' pålægskage mand, uuuuuuhm (:

Så i øjeblikket er jeg igang med at lave hendes fødselsdagsgave, hæklede kager :)


Der er allerede flere kager på fadet, og håber på at kunne nå et par stykker mere inden lørdag (:


Og mandag, står i min fødselsdags navn .. Så der skal jeg hjem til mine forældre og spise, det bliver så godt !
Hvis jeg ikke får blogget mere inden mandag, er det ganske enkelt fordi folk har kørt mig ned med deres mobberi, mine venner og min lillesøster driller mig med at jeg snart bliver 30 :b Selvom der er 9 år til..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...