Sider

tirsdag den 29. marts 2011

Carina Bandholtz Horsmark

I dette indlæg vil jeg fortælle lidt om mig, ting der har været svære for mig, og hvad jeg står for!

Jeg valgte for engang i December at blive klippet korthåret, noget jeg havde overvejet i halvandet år, på dette tidspunkt. Men jeg synes det var en vildt svær beslutning at tage, da jeg havde brugt utrolig lang tid på at få hår ned til midt på ryggen.. Men jeg gjorde det, og må nok indrømme at 12 timer efter jeg var blevet klippet, lavede jeg ikke andet end at græde, og jeg dækkede spejlene rundt om i mit hjem til, så jeg ikke kunne se det.. Men idag er er ganske glad for mig hår, men venter dog spændt på hvornår mit hår gider vokse nogle cm. mere ud , da jeg har en idé om hvordan jeg vil sætte mit hår, når det får den længde.. 






De nederste billeder er fra 2009, men er de eneste billeder jeg sådan lige har, med det lange hår, og mit hår var faktisk længere endnu da jeg blev klippet, end det er på disse billeder.. 
Mit hår er sort idag, med lidt rødt skær i, og jeg kan rigtig godt lide at det ikke bare har en farve.. 

i 2008 blev jeg sygemeldt med depression og angst, og var faktisk sygemeldt med det helt ind til 2010. Det var en meget hård tid i mit liv. Og mit selvværd, fik et ordentlig knæk.. Men jeg har fået arbejdet mit selvværd op, og jeg kan idag kigge i spejlet og sige at jeg er ikke nogen grim pige, og jeg er god nok som jeg er.. Men er dog stadig ikke tilfreds med mit udseende, men hvem bliver nogensinde det?

I August 2010 blev jeg indlagt med blodpropper i hjernen, og det har været en hård tid, ikke kun for mig, men også for min familie.. Da jeg blev indlagt, var jeg lam i hele højre side af min krop, og jeg kunne intet huske.. Jeg vidste ikke hvad jeg hed til efternavn, hvor jeg boede, hvad dag vi havde, eller hvornår jeg var født! Det var utrolig ubehageligt.. Men allerede dagen efter indlæggelsen, begyndte jeg så småt at kunne huske igen, og 3 dage efter, så kunne jeg sådan nogenlunde bruge min krop ordentligt.. 
Jeg har fået genoptrænet min krop, og jeg kan bruge den næsten normalt nu. Det eneste der irritere mig, er at jeg meget hurtigt mister krafterne i min højre arm, hvilket også er derfor jeg er begyndt at hækle mere end at strikke, for det gør sindsygt ondt når jeg skal strikke.. ØV!
Efter blodpropperne tog jeg ca. 16 kg på.. Hvilket godt kan irritere mig, da jeg lige havde været på kur, og kun var få kg for at nå mit mål.. Men Ligeså snart der er lidt styr på mit liv igen, så kuren igang igen igen igen , så jeg kan nå mit mål, og blive glad for min krop.. 

Så fik I også lidt mere personlige ting at vide om mig, og snart vil jeg lave et indlæg, om glade ting jeg har oplevet i mit liv :D

Også vil jeg lige endnu engang minde jer om den Give Away, der er gang i på bloggen her :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...