Sider

lørdag den 26. marts 2011

Fredags hygge (:

Først vil jeg lige vise jer, det nye fjolleri jeg har hæklet :)


2 Lille Leif / Penis / Tissemands varmere , som er lavet til to kammerater fordi de mener de fryser når de køre på scooter og cykel :b


Men igår aftes var min lillesøster og hendes kommende kæreste på besøg, og vi skulle jo så se X Factor sammen.. Jeg må nok indrømme at jeg ikke har fulgt sindsygt meget med i det, men bare lige set det kort et par gange.. Men lige fra starten af, har jeg synes af Sarah var vildt cool, hun er bare sig selv helt igennem også har hun en fantastisk stemme .. 
Jeg stemte 14 gange på Sarah , for at gøre min lillesøster rigtig glad (: Og lidt for at mobbe René , som holdte med Babou :b






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...