Sider

mandag den 14. marts 2011

Dagdrømmeri...

Jeg sidder lige og dagdrømmer lidt! På onsdag skal jeg til møde, om en ny lejlighed til mig.. Og selvom jeg pt. ikke rigtig kan beslutte om jeg skal blive boende i Tylstrup eller om jeg skal tættere ind mod byen af, så jeg er tættere på skolen, når jeg får lov at begynde på uddannelse, ja, så drømmer jeg stadig om hvordan min bolig kommer til at se ud indretnings mæssigt :)
Og nøøøj, hvor har jeg bare mange drømme og ideer.. Jeg har længe haft en drøm om at køre det hele i Sort, hvid og sølv, men på det sidste har jeg også tænkt at det kunne være flot med lyse møbler, og nogle accesories osv i nogle flotte pastel farver..


Billederne er lånt fra Jysk.dk og Ikea.dk

Disse ting her, er nogle ting jeg godt kunne tænke mig.. Specielt spisebordet og sofabordet har jeg drømt om i flere år.. Jeg er dybt forelsket i det!

Mit hjem i øjeblikket, ser langt fra ud som jeg gerne vil ha' det.. Men så længe økonomien er stram, så må man jo, købe lidt af gangen, hvilket jeg er igang med.. Og indtil videre har jeg da fået købt et rigtig fedt fjernsyns møbel, hvor der også er plads til at kunne gemme dvd film væk, og man kan lukke en klap ned for dvd afspiller osv. Det møbel er det eneste som er herhjemme i øjeblikket, som jeg virkelig gerne vil beholde..

Hvad med jer? Drømmer i også om bestemte ting til jeres hjem?

1 kommentar:

  1. Den hemmelige beundre :P14. marts 2011 kl. 23.47

    den skal du os beholde søde ingen tvivl om det :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...