Sider

fredag den 11. marts 2011

Vi er bedst når vi er to....

I aften skal min skønne veninde og jeg en tur i byen. Og jeg glæder mig rigtig meget!
Min veninde Camilla og jeg, er uadskillige, vi er næsten altid sammen.. Og man ved aldrig hvad vi kan finde på at lave af skøre ting og sager..
Camilla betyder rigtig meget for mig, og hun har støttet mig igennem rigtig mange ting, i nogle år efterhånden.. Hun er så dejlig og fantastisk en pige, og kunne slet ikke forestille mig, mit liv uden hende!




Her kan i se, nogle forskellige billeder af Camilla.. Ja, pigen med de mange looks :b Hun skifter hårfarve, som vi andre skifter undertøj, men sådan er der jo nogle som har det ;)
Men en fantastisk pige er hun ..




Her er nogle billeder, som er blevet taget af os, til forskellige fester, også er der et par billeder fra tall ships race, hvor vi også var..
De to billeder hvor jege har den lyserøde kjole på, er blevet taget en uges tid før jeg blev indlagt, og synes det er tydeligt at se, at jeg ikke har det for godt der.. Jeg ser da en del mere frisk ud, på de andre billeder :b

Men ligemeget hvad, så har Camilla støttet mig, og jeg vil altid elske hende <3


1 kommentar:

  1. Hvor er din blog dog dejlig!

    Kig forbi min, hvis det lyster :-)
    www.pernille-nameless.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...