Sider

mandag den 7. marts 2011

Søde fantastiske mor....

Mine forældre skulle ha' ny seng, så derfor skulle der sorteres og ryddes op, under den gamle.. Hvilket betød at min kære mor, skulle ha' sorteret en del i hendes garn.. Ligesom mig, er hun nemlig samler, når det drejer sig om garn .. Hun er bare meget meget meget værre..
Men i hvert fald så jeg lige mit snit til at få en maaaasse garn med hjem :)
Og hjem kom jeg, med lidt forskelligt garn, og jeg har lige været igang med at rydde lidt op i det ..

4 skuffer fyldt med garn, kun hjemme fra mor af.. Der er en masse forskelligt, både rester og nye nøgler.. Jeg har planer om at en del af resterne skal bruges til barbie tøj, og hvis ikke det bliver barbietøj, så kan jeg garanteret godt lave nogle seje reste huer, til varmestuerne :D

Jeg fik også en del af sådanne strikkekits med hjem, her ses dog kun nogle af dem.. Dem skal jeg lige finde en plads til, men det begynder at knibe lidt, så må hellere igang med at strikke og hækle, så jeg har plads :D


Også fik jeg to af sådanne poser her, med sort pelsgarn, som skal bruges til barbie, dukke og bamsetøj .. Det skal der nok komme nogle festlige kjoler ud af :D

Jeg har fået en del rester af sådan noget pelsgarn, plus jeg har en hel del selv.. Jeg plejer bruge det til at lave fest kjoler til barbie. Hvad bruger i det til?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...